غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین

خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی ؟! Yahoo smiley 042

بالاخره من اوووووووومدممم
 


نظرات شما عزیزان:

rahaa
ساعت0:40---6 مرداد 1392
گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم می گیرد!
حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند!


دینا
ساعت15:27---22 خرداد 1392
سلام

من اپم.خواهش میکنم بیا و پست فاطمه را بخون


دینا
ساعت14:32---22 خرداد 1392
بالاخره خوش اومدی.واقعاشاعرش چی فک کرده که اینوگفته؟
پاسخ:واقعاااااا!همینو بگو!به خاطرهمینه آهنگی به غیر از آهنگای احسانو گوش نمیدم!


ستاره
ساعت14:27---22 خرداد 1392
حالا یه چیزی بگم کف کنی.

فرهاد و دوستاش یه شعر رپ خوندن.اگه گفتی چی؟میگم خودم.

روی یه قوطی شامپو رو به صورت رپ خوندن. مثل ترکیبات و .... . خلاصه که خیلی خل بازی درآوردن.پاسخ: واقعاااااا؟با اون پسر خالت

هانی
ساعت15:52---21 خرداد 1392
وا نگاری این آهنگ کامران هومن خیلی قشنگه... مسخره نکن بچه هامو عقده ای میشن فردا!1!!!!!!!! خخخخخخخخ
پاسخ:اههههه!انقدر بدم میاد!خواننده فقط احسان خودمون


rahaaaaaaaaaaa
ساعت21:38---20 خرداد 1392
آره عزیزم درسام کلاسام کارورزی المپیاد...
5 روز دیگه کارنامه میدن
تو چطوری گذروندی عزیزم؟؟؟؟


rahaa
ساعت21:10---20 خرداد 1392
سلام عزیییییییییزم چطوری ؟
چیکارا میکنی ؟؟؟امتحاناتت تموم شد؟؟؟؟خوب بود عزیزم؟؟؟؟
منم دلم برات تنگ شده بود قربونت برم
ببخشید خیلی بی معرفل بودم باید بهت سر میزدم باور کن تمام کارام قاطی شده وقت سر خاروندن دیگه ندارم


mohammad
ساعت20:04---20 خرداد 1392
هه این رو خونده بودم خیلی خندیدم

اره بخدا چه اهنگایی میخونن بخدا
پاسخ:آشغال سر هم میکنن یه آهنگ میذارن روش میخونن اسم خودشونو میذارن خواننده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 19:22 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 80818
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ